Ügyfelünk azzal a feladattal bízott meg minket, hogy fejlesszünk számára egy olyan játékos mobilalkalmazást, amellyel el tudja érni a vásárlóközönséget, illetve partneri kapcsolatot tud kialakítani különböző áruházláncokkal és bevásárlóközpontokkal.
Az apphoz többféle játék készült, ezek különböző üzletekben található állomásokon keresztül vezetik a felhasználót, és adnak neki feladatokat (pl. keressen meg egy árucikket, majd olvassa be a vonalkódját). Ezek a küldetések több napra vannak elosztva, figyelembe véve az áruházak nyitvatartási idejét, illetve mindegyik játéknak és szintnek van egy időkerete, ameddig játszható. Az eredményeket az alkalmazás termékjellegű kuponnal vagy összegszerű kedvezménnyel jutalmazza, ezeket a felhasználó egy vásárlás során igénybe veheti.
A mobilalkalmazás iOS-en és Androidon is elérhető, és használatához GPS-re van szükség, ugyanis push értesítést küld, ha a felhasználó belép egy olyan területre, ahol elérhető a játék. A design és a GO-ban írt backend már megvolt ügyfelünknek, ezekre kellett építkeznünk az app fejlesztése során. Az alkalmazás fejlesztését React Native-vel végeztük el, hogy biztosítsuk a platformfüggetlenséget és a fejlesztéshez szükséges időt is csökkentsük.