Milyen trendek uralják 2023-ban az IT piacát?
A vállalatok a 2023-as évre a posztpandémiás növekedést remélték, ehelyett kénytelenek szembenézni a tartós infláció hatásaival, az ellátási láncot érintő fennakadásokkal, az energiaválsággal és az IT munkaerőhiánnyal.
Az AI még nem veszi el a fejlesztők munkáját, de döbbenetes képességei vannak!
Az IT szektor az openAI chatGPT-jétől hangos, amit a mesterséges intelligencia vezérel, és emberi beszélgetésre képes. 2022. novemberében indult útjára a ChatGPT-3, ami nem első és egyedüli ezen a piacon, hiszen a Google startup-ja már ezelőtt is rendelkezett a LaMDA-val, Flamingoval és a Meena-val, amiket szintén az MI működtet. Na de mégis mit tud, mitől olyan különleges?
Protechtor Business: A Bitrise sztori – üzlet, vezetés és vállalati kultúra
A Protechtor Business eseménye során Birmacher Barnabással beszélgettünk a Bitrise történetéről, sikereiről, kihívásairól, vezetésről, vállalati kultúráról és a jövőről. A beszélgetést visszanézheted felvételről, vagy alább elolvashatod a transcript-et is!
CI/CD folyamatok a digitális transzformációban
A gyors és hatékony szoftveres fejlődéshez elengedhetetlen egy olyan működési és gyakorlati eszköztár, mint a CI/CD - azaz continuous integration (CI) és continuous delivery (CD). De hogyan alkalmazhatóak az egyes folyamatok a digitális transzformációban, és mitől tudjuk jól alkalmazni a folyamatokat? Cikkünkben ezt vizsgáljuk meg alaposabban.
Hogyan vigyázunk a mentális egészségünkre?
Ha egészségről van szó, általában mindenkinek a fizikai erőnlét jut eszébe, azonban ahhoz, hogy teljesítő-, fejlődő- és alkalmazkodóképesek legyünk, a szellemi és lelki működésünkre is fontos figyelmet fordítanunk. Összeszedtük, miért is fontos munkáltatóként és munkavállalóként is törekednünk arra, hogy jól érezzük magunkat, és hoztunk pár ötletet, gyakorlatot is arra, hogy hogyan őrizhető meg a lelki egészség, és mi hogyan vigyázunk mentálhigiénénkre a Stylersnél.
Összeolvad a fizikai és a virtuális valóság a következő évtizedben
Az elmúlt években a VR és az AR egyre nagyobb térnyerésének lehettünk tanúi, azonban a mindennapi életben csak a világjárvány hozta el a változást: a bezártság miatt egyre népszerűek lettek a valóságot imitáló élmények, legyen szó akár vásárlásról, utazásról, vagy csupán egy megbeszélésen való részvételről.