A Fundamenta bemutatkozó oldalának (egyujelet.hu) fejlesztésével a toborzási folyamatukat tehettük még hatékonyabbá. A promóciós oldal célja, hogy potenciális személyi bankárok számára közvetítse a Fundamenta filozófiáját, értékeit és az általuk biztosított lehetőségeket.
Kihívást jelentett számunkra a szűk határidő, illetve az, hogy a projekt a Fundamenta arculatváltását támogatta – ez ugyanis az első olyan megjelenésük, amely az új arculati elemeket és irányelveket használja. Nagy hangsúlyt fektettünk tehát a design kialakítására, hiszen szerettük volna, ha az oldal az általuk kért exkluzív szolgáltatást sugározza.
A UX tervezése során fókuszcsoportokat szerveztünk, hogy felmérjük, az interjúalanyok melyik designt preferálják. Perszónákat is definiáltunk, így meghatároztunk 2-3 olyan példaszemélyiséget, akik személyi bankárok szeretnének lenni.
A honlapot admin felülettel láttuk el, hogy az ügyfél könnyen menedzselni tudja a tartalmakat. Fontos kiemelni az oldal Válassz jövőt! funkcióját is, amelynél a Fundamenta 7 válasz megjelölésén keresztül segíti a potenciális jelentkezőket a karrierorientációban.
A projektet Laravel-keretrendszerben valósítottuk meg, adatbázis technológia tekintetében pedig a MySQL-re támaszkodtunk. A projekt minőségbiztosítása érdekében a manuális tesztelésen túl felületi automatizált teszteket és unit automatizált teszteket is írtunk.