A Talk-A-Bot egy nagyvállalati, nemzetközi szintű chatbotszolgáltató, amelynek termékei hagyományos értelemben vett chatbontként indultak, mára a cég azonban a vállalati belső kommunikáció valamennyi feszítő kérdésére kínál könnyen adaptálható megoldást.
CHEQ nevű belső kommunikációs eszközrendszerét (mely teljes mértékben GDPR kompatibilis és bármilyen online szolgáltatással vagy adatbázissal integrálható) a COVID-19 járvány idejére a vállalatok üzletmenet-folytonossági stabilitásához való hozzájárulás érdekében ingyenesen rendelkezésre bocsátotta. A CHEQ a vállalatok házon belüli kapcsolattartását és információáramlását segíti azzal, hogy összeköti a cégvezetést, a HR osztályt, valamint az alkalmazottakat üzenet- és fileküldési funkciókkal, ideértve az egyénnek szóló titkosított dokumentumok kiküldését (pl. havi bérpapír vagy éves jövedelemigazolás), valamint a belső hangulat- és közvéleménykutatás gyorsan végrehajtható lehetőségeit is. A CHEQ ezen felül nem csupán egy korszerű és könnyen használható eszközrendszer, de azonnali analitikája segítségével támogatja a vállalatvezetést a váratlan, esetleges időszűkében lévő döntések (pl. jellegzetesen változásmenedzsment, vagy krízis események) során elért hatások és helyzetek kiértékelésében is.
A projekt során a feladatunk egy magas fokú információbiztonsági védelemmel ellátott cross-platform alkalmazás megalkotása volt, amelyet white label termékként fognak szolgáltatni – így megoldásaikat bármely vállalat magára szabhatja majd.