A felülettervezés során abban hiszünk, hogy a mérések és visszajelzések nem hazudhatnak, így a szakértelmünket felhasználói igényekkel vegyítjük és nem csapunk a hasunkra, ha célcsoportot kell jellemezni. Ebből nem engedünk.
A UX, vagyis a felhasználói élmény kulcsfontosságú eleme egy hatékony portálnak, mobilalkalmazásnak, vagy bármilyen egyéb digitális terméknek. Az általunk készített nagy látogatottságú portálokon, alkalmazásokon és szoftvereken kézzelfoghatóan tapasztaltuk, hogy mekkora növekedést lehet elérni az UX lehetőségeinek kiaknázásával. Mindez folyamatos, átfogó látásmódot követel, mindig kritikusan tekintünk az általunk létrehozott dizájnra és funkcionalitásra.
A Stylers alapvelve a felülettervezés során, hogy a felhasználói szokásokat tudományos tárházzal kutassa, ezért rengeteg elemző szoftvert használunk a munkánk során.
Munkafolyamatunk során kitérünk a korábbi eredmények analitikák elemzésére, megvizsgáljuk a best practiceként szolgáló online felületeket, a konkurenciákat. Kvalitatív és kvantitatív piackutatással felmérjük a célcsoportot, perszónákat definiálunk. A struktúra és az információs architektúra szakaszait ezek további tesztelése követi, ahol aktívan a felhasználókat bevonva validáljuk a terveket. Elengedhetetlen, hogy a felhasználó helyébe képzeljük magunkat ahhoz, hogy létrehozzuk azt a terméket, melyet szívesen fog látogatni és használni. A design, tartalom és funkció hármas egységét egyben kezeljük és úgy alakítjuk ki, hogy az oldalak látogatói a lehető legjobb tapasztalatokkal gazdagodjanak.
Az optimalizálás egy soha véget nem érő folyamat, hiszen a felhasználói szokások és az online eszközök tárháza pillanatokon belül képes változni. Performancia vizsgálataink során a célokat, konverziókat figyelembe véve hőtérképekkel, A/B tesztekkel, analitikák értékelésével javítjuk az elérni kívánt célokat.